Õpiabi
Riina Kirkmann
Õpiabi on mõeldud õpilastele, kellel on raskusi tunnis õpitust arusaamisel ja koduste tööde iseseisval tegemisel.
Selles tunnis õpivad lapsed õppima: kuidas lugeda tabeleid, eristada olulist ebaolulisest, kuidas leida infot, kuidas leida seoseid erinevates tundides õpitud teadmiste vahel, kuidas rakendada reegleid ja valemeid jne. Aitame lapsele leida abivahendeid iseseisva töö parandamiseks ja õpetame neid kasutama.
Eripedagoog
Sirje Paberits
Hindab õppija arengutaseme vastavust tema vanusele ja eripärade ulatust tunnetustegevuses (taju, mälu, mõtlemine, tähelepanu), õpioskustes (keskendumine, töövõime, abi vastuvõtmine jmt), sotsiaalsetes oskustes (suhtlemis- ja koostööoskused, eneseregulatsioon) ja kommunikatsioonis. Eripedagoog lähtub hindamisel ühelt poolt õppekava nõuetest ja teiselt poolt õppija lähtetasemest. Hindamise käigus teeb ta kindlaks, millisel raskustasemel õpetamine, vahendid ja õpitingimused õppijale sobivad.
Pedagoog-nõustaja
Ester Esula
Nõustamine – T kell 8.00-15.00 või kokkuleppel
Nõustab-juhendab õppijat raskuse olemuse kohta, annab infot konkreetsete probleemide lahendamiseks. Õppijaga koostöös seatakse eesmärgid, mida soovitakse saavutada, ja töötatakse välja konkreetne tegevuskava, kuidas hetkeseisust soovitud seisu jõuda. Nõustamise loomulik osa on tegevuskava elluviimise jälgimine ja õppija toetamine selle protsessi käigus.
Nõustab mõnel juhul ka täiskasvanuid (nt õpetajat, lapsevanemat), kes tegelevad raskusi kogeva õppijaga.